Czas i koszty dostawy
Odbiór przesyłki. Podczas odbioru przesyłki należy sprawdzić:
- Czy opakowania nie zawierają mechanicznych uszkodzeń
- Jeśli opakowanie jest uszkodzone, należy podpisać list przewozowy z adnotacją "opakowanie jest uszkodzone"
- Następnie należy rozpakować przesyłkę w obecności kuriera i sprawdzić, czy jej zawartość nie jest uszkodzona
- Jeżeli stwierdzicie Państwo uszkodzenia produktów należy z pracownikiem firmy kurierskiej wypełnić protokół szkody
Dostawa. Wysyłkę zamówień realizujemy firmami kurierskimi (DPD, UPS, DHL, FedEx, GLS, Poczta Polska). Przed wysyłką każdy produkt jest sprawdzany, zabezpieczany materiałami ochronnymi i pakowany. Dbamy o to, aby każda przesyłka dotarła do naszych klientów w nienaruszonym stanie.
Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania prosimy o kontakt z naszym Biurem obsługi klienta tel. 022 114 57 47